10 τρόποι για να κάνεις τους πελάτες σου όλο και πιο χαρούμενους
Σύμφωνα με έρευνες του Forest Research, κοστίζει 5 φορές περισσότερο να βρεις ένα νέο πελάτη από το να διατηρήσεις την υπάρχουσα πελατεία. Μερικές φορές, οι μικρές αλλαγές έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο πώς οι πελάτες αντιλαμβάνονται την ποιότητα των υπηρεσιών σας και να κάνουν τη διαφορά μεταξύ πίστης και υψηλών ποσοστών δυσαρέσκειας. Εδώ παρουσιάζονται δέκα τρόποι για να αυξήσετε τη διατήρηση των υπαρχόντων πελατών για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών.
1. Τηλεφωνείτε τακτικά στους πελάτες σας
2. Δημιουργήστε πολύτιμο περιεχόμενο
3. Γίνετε αυθεντία στον τομέα σας
4. Απαντάτε γρήγορα στα email σας
5. Να είστε αποφασιστικοί
6. Δώστε αξία στην άποψη του πελάτη σας
7. Προσθέστε μια προσωπική πινελιά
8. Να είστε ρεαλιστικοί και να μην υπόσχεστε παραπάνω απ΄όσα μπορείτε να παραδώσετε
9. Προβλέπετε τις ευκαιρίες
10. Να είστε καθαροί και διάφανοι
Η διατήρηση των πελατών είναι ουσιαστικό μέρος ενός επιχειρηματικού μοντέλου παροχής υπηρεσιών, διότι οι υπάρχοντες πελάτες είναι πιο εύκολο να ξαναγοράσουν και είναι πιο κερδοφόροι από το να προσπαθείτε συνεχώς ν’ αποκτήσετε νέους πελάτες.
Η πηγή του άρθρου είναι εδώ
Комментарии